ساخت گاو صندوق آسانسوری در تهران

طراحی و ساخت گاو صندوق آسانسوری در تهران در شرکت گاو صندوق سازی زمرد با بهترین و بالاترین تکنولوژی‌های ممکن به انجام رسیده است و از متخصص‌ترین کارشناسان برای انجام طراحی و ساخت گاو صندوق آسانسوری استفاده می‌گردد. سفارش گاو صندوق آسانسوری در تهران باید از طریق تولیدکنندگان معتبر انجام شود. گاو صندوق آسانسوری جز محصولات با تنوع بالا و از لحاظ نحوه کارکرد و شکل ظاهری تولید می‌گردد که هر کدام برای محیط خاصی مناسب است. برای دریافت مشاوره و انتخاب بهترین نوع گاو صندوق آسانسوری با کارشناسان فروش زمرد با شماره‌های 09194487810 یا 09333133192 (آقای عنابستانی) تماس بگیرید.

قابلیت‌های گاو صندوق آسانسوری در تهران شرکت زمرد

  • آرماتوربندی به صورت افقی و عمودی با میلگرد 16
  • شبکه‌بندی بصورت U و L هر 30 سانتی‌متر در تمام بدنه انجام می‌شود.
  • ساخته شده از بتون مسلح
  • قابلیت تنظیم سرعت از 30 ثانیه تا 2 دقیقه
  • دارای سیستم پیامک دهنده اتوماتیک (به هنگام باز و بسته شدن درب و خرابی دستگاه)
  • سیستم دیاگ (عیب‌یابی)
  • سیستم ضربه و لرزش (با صدای گلوله یا اثابت گلوله به شیشه درب گاو صندوق بصورت اتومات با پرسرعت‌ترین حالت ممکن بسته می‌شود.)
  • برق ورودی تک فاز و برق دستگاه سه فاز می‌باشد.
  • قابلیت بسته شدن درب گاو صندوق با پیامک گوشی همراه
  • دارای فرمان اضطرار، پدال اضطرار، ریموت، شاستی
  • دارای دینام 3 فاز موتوژن به همراه 2 عدد گیربکس اصفهان
  • دارای 1 عدد رمز دیجیتال، 1 عدد رمز گردون (مکانیک) و 2 عدد کلید تاشو برنجی
  • نورپردازی صندوق به سلیقه مشتری انجام می‌شود.

جدول مشخصات گاو صندوق آسانسوری درتهران

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید

کیفیت گاو صندوق آسانسوریارائه بهترین مدل‌های گاو صندوق آسانسوری در تهران
قیمت گاو صندوق آسانسوریبراساس مدل و نوع گاو صندوق آسانسوری
زمان پشتیبانی و پیگیریهمه روزه از 9 صبح تا 9 شب
ثبت سفارشتلفنی، چت واتساپ، حضوری
زمان نصب گاو صندوقپس از ثبت سفارش
گارانتیضمانت رفع و تعمیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن
جدول مشخصات ساخت گاو صندوق آسانسوری درتهران

قیمت ساخت گاو صندوق آسانسوری در تهران

در شرایط اقتصادی فعلی جامعه ما که با تورم دست و پنچه نرم می‌کنیم؛ قیمت ساخت گاوصندوق آسانسوری در تهران به دلیل افزایش قیمت دلار بالا می‌باشد. گاو صندوق آسانسوری در واقع از محصولات بسیار پرطرفدار در اصنافی‌هایی همچون صنف طلا، جواهرات و صرافی‌ها می‌باشد. برای استعلام قیمت و مشاوره قبل از خرید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید تا قیمت به روز با برآورد هزینه‌ها را به شما عزیزان اطلاع بدهیم.

از آنجایی که شرکت گاو صندوق سازی زمرد در تهیه و تولید گاو صندوق‌های خود نیازمند خرید و تهیه مواد اولیه آن می‌باشد و برای این موارد نیازمند انجام هزینه‌های جانبی زیادی خواهیم بود. قیمت گاو صندوق آسانسوری در تهران در این چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است.

6 دیدگاه دربارهٔ «ساخت گاو صندوق آسانسوری در تهران»

  1. سعید مرادی

    گاو صندوق‌های محکم و بادوامی رو آقای عنابستانی می‌سازه. حدود 3 سال پیش ازشون خرید کردم. یکم در ارسال بدقولی کردند؛ اما گاو صندوق آسانسوری خوربی رو برام ارسال کرد. بنده در ساکن شهریار هستم و در پاساژ ایرانیان طلافروشی دارم.

  2. سعید میرزایی

    من با برادرم در شهریار طلافروشی داریم. نیاز به یک گاوصندوق آسانسوری زیرویترینی با ابعاد 135*67 هستیم. هزینه‌اش چقدر میشه.

  3. نسرین براتی

    به عنوان یک طلافروش، استفاده از گاوصندوق آسانسوری واقعاً تجربه کار من را تغییر داده است. امنیت بالا و دسترسی سریع به طلاها و جواهرات باعث شده است تا هم کارمندانم و هم مشتریانم احساس راحتی و اعتماد بیشتری داشته باشند. یکی از ویژگی‌های برجسته این گاوصندوق، عملکرد اتوماتیک آن است که با فشردن یک دکمه می‌توانم به سرعت به محتویات داخل آن دسترسی پیدا کنم. همچنین، طراحی مدرن و مقاوم آن باعث شده تا از نگرانی‌های امنیتی خودم کاسته شود. نصب و راه‌اندازی آن هم بسیار ساده بود و تیم پشتیبانی خیلی کمک کننده بودند. در کل، گاوصندوق آسانسوری یک سرمایه‌گذاری عالی برای هر طلافروش است.

  4. دوستان، وقتی می‌خواید گاوصندوق طلافروشی بسازید، حتماً به طراحی داخلیش دقت کنید. باید جوری باشه که دسترسی به طلاها راحت باشه ولی امنیت هم حفظ بشه. نظم داخل گاوصندوق خیلی مهمه.

  5. گاوصندوق سازی زمرد

    واقعاً از انتخابم راضی‌ام. کیفیت ساخت بالا، کارایی عالی و ظاهری زیبا. یکی از بهترین خریدهایی بود که تا حالا برای فروشگاهم داشتم. ممنون از تیم حرفه‌ای Zomorod!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا